مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-20سياسي

فارس من| روایتی از جواب های سربالای مدیران آبفا به مطالبات معوق چندین ماهه کارگران


بیش از یک سال است که مطالبه معوقات حقوقی جمعی از آبداران چهارمحال و بختیاری از طریق این رسانه دنبال می شود و همچنان با وعده های بدون پاسخ مسئولان روبرو هستیم.

- زینب رحیمی به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، باز می خواهم از یک قصه تکراری برایتان بنویسم از قصه ای که از بی کفایتی، بی خیالی و یا حتی بی غیرتی برخی از مسئولان خبر می دهد.

ماه های آخر سال گذشته جمعی از کارگران که به علت شغل شان که سر و کله زدن با پمپ آب، قطع و وصلی آن و یا حتی تعمیر لوله های آب است به آبدار معروف هستند، زبان باز کردن و از حقوق نگرفتن ها، از بیمه های پرداخت نشده، از حقی که خورده شده است و صدایی که شنیده نشده گفتند و هنوز هیچ جوابی نگرفتند.

بگذارید واضح تر بگویم، در استان چهارمحال و بختیاری که یکی از استان های محروم در سطح کشور شناخته می شود تعداد 300 نفر به عنوان آبدار مشغول فعالیت هستند که معمولاً همه سرپرست خانوار به حساب می آیند و با این حقوق، روزی همسر و فرزندشان را تأمین می کنند اما انگار حقی از آن ها ضایع شده است.

اواخر سال گذشته جمعی به نمایندگی از این 300 نفر دست به اعتراض زدند تا صدای خاموش شده شان را به گوش مسئولین استانی و کشوری برسانند.

 تصمیم به اعتراض در دادگستری یا استانداری گرفتند که با پادرمیانی مسئولی که دغدغه آبروی نظام را داشت این اعترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| روایتی از جواب های سربالای مدیران آبفا به مطالبات معوق چندین ماهه کارگران

فارس من| روایتی از جواب های سربالای مدیران آبفا به مطالبات معوق چندین ماهه کارگران